יום חמישי, 29 בינואר 2015

ארבעה כישלונות והצלחה אחת
כישלון מס.1 
ראש זהב

ליהקנו את דור, ילד ג'ינג'י יפהפה לצילומי ישבנון לחברת ליפסקי-כתר פלסטיק, המיועד לשכנע ילדים קטנים מפוחדים להשתמש באסלה של המבוגרים. נכון ג'ינג'ים מובילים פרסומות? ג'ינג'י מתקשר למשהו מיוחד, ייחודי, עם קצת פלפל, יפה תואר כמו דוד המלך. אבל אחרי שכבר צילמנו הודיע הלקוח שג'ינג'י זה נחות ולא מתאים לאירופה שלשם מיועדת האריזה, והצילומים נגנזו.
 


אירופאית גבוהה....
כישלון מס.2
אז בחרנו ילדה מסוכנות דוגמנות שבדיוק עלתה לארץ מיוגוסלביה. היא לא ידעה אף מילה בעברית וגם הוריה לא. היא בהחלט לא הייתה ג'ינג'ית, ואירופאית כן. תגובת הלקוחות לצילומים: רזה מידי, גבוהה מידי. ו...נכון הצילומים נגנזו.
















כישלון מס. 3
עגלגלה...

אז ליהקנו ילדה מלאה, עליזה, בלונדינית וחייכנית שישבה דיי בשמחה על הישבנון. תגובת הלקוחות: שמנמנה מידי, המוצר נראה קטן. וגם הצילומים הללו נגנזו. 

קטן עלי...

כישלון מס.4
בעת משבר ניסתה גם המעצבת להיכנס למוצר אך ללא הצלחה.



הצלחה מס. 1
סוף סוף הגיע הילד המושיע. הילד הנכון. אחת המעצבות בסטודיו "צדה" אותו בגן של בנה. לא ג'ינג'י, לא שמן, לא רזה מידי, אירופאי, פשוט, מתוק, מקסים וחייכן.













לא סמכנו יותר כל כלום וליתר ביטחון הזמנו עוד ילדה בלונדינית מתוקה לגיבוי, וגם בצילום שלה השתמשנו.


    
דוגמן "הבית" (שלי)























צילומי ילדים
קשה מאוד לצלם ילדים. לילדים המגיעים לסט הצילום תגובות שונות, לפעמים הם בורחים, לפעמים מקיאים, ואף פעם לא מבינים מדוע הביאו אותם לכאן. אני אסירת תודה להורים המאפשרים לנו לצלם את ילדיהם לקידום אריזות ופרסומות, למרות שאינני יכולה להבין אותם. לפני כמה שנים יצאו תקנות מחמירות לגבי התנאים שבהם ניתן לצלם ילדים לעולם הפרסום. בעקבות כך סגרו רוב סוכנויות הדוגמנות את מחלקות הילדים שלהם, עובדה זאת הביאה אותנו למרדף מתמיד אחרי ילדים. הילדים הפרטיים הם מוצא לא רע. הם לא סובלים ומרגישים שסתם הגיעו עם אבא או אימא לעבודה, לדוגמה, הילד הפרטי שלי ששמח שאימא מאכילה אותו, ולא יודע שהוא בדרך לשבת על עוד אריזה של חברת ליפסקי, כתר פלסטיק.






 עוד ילדים בלונדיניים 

כל ההצעות שעיצבנו לכריכה לחוברת עבור חברת ביטוח הראל נדחו.
סקיצות...
הלקוחות לא נתנו כיוון מה בעצם היו רוצים.
ועוד סקיצות...
העוזרת של אחד המנהלים סיפרה לנו בבדיחות הדעת שהדבר האהוב ביותר על המנכ"ל אלו הנכדים הבלונדיניים שלו...












למה לא, אמרנו לעצמנו ובחרנו ילדים בלונדיניים ממאגר הצילומים שלנו ואתם עיצבנו את הכריכה:



"אוי זה בדיוק כמו הנכדים שלי", קרא המנכ"ל בשמחה, כשראה את הסקיצה, ומיד אישר את הכריכה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה