יום שני, 26 בינואר 2015

תלתלים, תלתלים נופלים על הכתפיים...

בכל בוקר את משהיא אחרת , אין לדעת איך תקומי היום. מיועד לבעלות תלתלים, זרה לא תבין זאת.
בניגוד מוחלט לדימוי הטבעי, הפראי משהוא של תלתלים, עיצוב ראש עם תלתלים מצריך טיפול תמידי, עם מוצרים ותכשירים כמו קרם לחות, מוס, סרום, סיליקון ועוד. בילדותי לבעלות מודל היופי של שנות ה60 וה70, היה שיער חלק, חלק, חלק. אני הרגשתי זרות ונידוי. גם לאחיותיי, אימי ודודותיי, שיער חלק, וגם זה תרם לתחושת השונות.
בטלוויזיה שדרניות רבות מתולתלות בארון ומוחלקות מול עינינו, רינה מצליח שיתפה פעם שתלתלים אינם עוברים מסך, הם סטייה מהתקן http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=697453
כשמלטפים לך את שיער התלתלים היד מתישהוא תיתפס. לחות מידי, יובש מידי, גשם, טבילה בבריכה הכול יעשה ריסטארט לתלתלים וצריך להתחיל מחדש. זה מפריע תמיד באימון ספורט,
וכיסוי ראש הוא ממש אויב...
אם לחלק את היסטורית התלתלים שלי לתקופות ניתן להבחין בעידן העתיק של הכחשה, סירוק, הברשה, איסוף או פן.
אני מימין

  עידן של השלמה באפרו קצר, ועידן השחרור בתספורת א-סימטרית עד לגידול השיער.
כלה באפרו קצר





















תמיד אמרתי לעצמי שכאשר תיולד לי בת אשחרר את תלתליה כבר כשתהיה ממש קטנה-
ואז נולדה בתי שדילגה עליי והשיגה לעצמה גנים משאר המשפחה.

בתי ואני - מצא את ההבדלים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה